Hlavní činnost PK po povodni

  Organizační část 

Hlavní činnost PK po povodni

Previous pageReturn to chapter overviewNext page   Tisk této stránky
Pominou-li příčiny nebezpečí povodně, jsou odvolány jednotlivé stupně povodňové aktivity.
Koordinace poskytování humanitární pomoci, (spací pytle, jídlo, balená voda, léky apod.)
Kontrola a případná koordinace prací na likvidaci povodňových škod a postupné obnovy funkcí veškerých zařízení.
Obnova dopravního systému, funkce veřejného osvětlení, zásobování, kanalizačního systému, dodávky pitné vody a ostatní infrastruktury.
Zajištění vyčerpání zaplavených prostor včetně odstranění bahnitých nánosů (i studny), zajištění posudku hygienika o nezávadnosti zdrojů, případně chemických rozborů.
Zajištění vysoušecí techniky.
Zajištění deratizace a dezinfekce všech povodní dotčených veřejných prostranství.
Koordinace prohlídek jednotlivých objektů za účelem posouzení jejich stavu (statika).
Vyžádají si od vlastníků jednotlivých objektů soupisy povodňových škod jako podklad do souhrnné zprávy a pro zajištění obnovy území po povodni a hrazení případných škod státem.
Zprávu o provedených prohlídkách a soupis škod předkládá povodňová komise obce Malá Bystřice povodňové komisi ORP Vsetín.
Vzor zprávy je uveden v příloze tohoto povodňového plánu.
Dále učiní opatření, aby byly zajištěny objektivní záznamy o průběhu povodně, o opatřeních na ochranu před povodněmi, o příčině vzniku a rozsahu škod a o dalších okolnostech souvisejících s povodní. Záznamy budou podkladem pro posouzení činnosti provedených opatření a pro návrh oprav, údržby, investic a dalších opatření na ochranu objektů před povodněmi.
V případě, že došlo k zatopení elektrického vedení (plynu, tlakových nádob) smí být provoz obnoven až po provedené revizi těchto zařízení.
 

Soubor: Hlavni_innost_PK_po_povodni.htm


Organizační část > Hlavní činnost PK po povodni

 | nahoru |

16.07.2014, publikována: 21.7.2014